ד”ר צחי בן יצחק

portrait

ד”ר צחי בן יצחק

פסיכותרפיסט

תחום עיסוק:

פסיכותרפיה וליווי תהליכים, טיפול פסיכולוגי

מיקום:

תל אביב, אבן יהודה.

מטפל זה מציע טיפול בעלות מוזלת לנפגעי המשבר
  • אודות

    בעל תואר שלישי PhD מהמחלקה למתמטיקה באוניברסיטת בר אילן, בעל תואר שני במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן, לימודי פילוסופיה באוניברסיטת תל אביב, בוגר המסלול לפסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית בסמינר הקיבוצים. בנוסף, משתלם בפסיכותרפיה בגישת האקומי בימים אלו.

    שנים רבות אני מתרגל את הדרך הבודהיסטית, התרגול מעניק לי את האפשרות לחקור ולהתפתח, ככלי לגילוי עצמי וצמצום מצוקות החיים. את התרגול אני משלב ככלים בטיפולים בקליניקה.

    גם אני, את דרכי הטיפולית התחלתי כמטופל במשך שנים רבות, ומצאתי שטיפול טוב הוא מקום בטוח, מקבל ולא שיפוטי. כזה, שכאשר נעשה ממקום מכיל מאפשר להקל על הסבל, לנרמל את המצוקות, להתמודד עמן ולאפשר התפתחות אישית עמוקה.

    החלל הטיפולי מהווה סביבה ייחודית עבורנו, מקום בו ניתן להציף את הקשיים, את הכאב ואף את האימה. אני מאמין שטיפול מתאפשר כשהמטופל והמטפל יחדיו מצליחים להחזיק את מצוקת המטופל, מתוך אמון זה, מתאפשרת צמיחה.

    אני סבור שחקירה עצמית מבוקרת, מותאמת והדרגתית היא מסע חיים משמעותי ומספק, הדורש מיומנויות רבות גם הן נרכשות או גדלות בטיפול. אהבת העצמי נרכשת גם ע”י סקרנות ומוטיבציה להבנת המצוקה, קיים קשר הדוק בין הבנה ואהבה ובין חוסר הבנה \ זרות לניכור \ שנאה, גם בינינו לבין עצמינו.

    ליווי בני אדם בדרכם זו, מהווה עבורי ייעוד ומשמעות רבה בחיי.

  • עיסוק והשכלה אקדמיים

    • לימודי תעודה, פסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית, סמינר הקיבוצים.
    • תואר ראשון ושני, מתמטיקה ומדעי המחשב, אוניברסיטת בר אילן.
    • דוקטורט במתמטיקה, אוניברסיטת בר אילן.
    • כרגע בהכשרת האקומי: פסיכותרפיה מבוססת מיינדפולנס וגוף.

  • התמחות וניסיון מקצועי

    התמחות בפסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית.

    ניסיון טיפולי במוסדות בעולם בריאות הנפש, כולל בית חולים לבריאות הנפש לב השרון. ארגון נפגעי פעולות איבה, במסגרות הללו פגשתי את מרחבי הנפש וזכיתי לעבוד עם מטופלים במצבי קצה כגון סכיזופרניה, דיכאון, אובדנות, פוסט טראומה, והתמכרויות. בשנים האחרונות אני מטפל בקליניקה פרטית באזור תל אביב ואבן יהודה.